Здравейте,
Очаквайте в блога най-актуалната информация относно екипирането на спортни маршрути в България-снимки,схеми,категории,коментари,катерене.

неделя, 29 септември 2013 г.

Боулдъри в Рила

Последните няколко седмици бяха доста успешни за мен.Проектите започнаха да падат един по един, а това като че ли се дължи не само на добрата форма, в която съм, а и на факта, че имах свободно време, което прекарах на боулдърите над Кирилова поляна.
Проектът ми беше култовото 8а "Check your head".Времето, което отделих на тази линия не беше никак малко.Може би лоша форма или пък много жега- оправдания не липсваха.Катеренето е странна работа..На "Едва ли не", също с категория 8а направих само няколко опита и успях да го премина. "Лайняна", който е с оценка 8а+ също успях да преодолея от няколко опита, но "Check your head", не се предаваше.Деня, в който го минах бях с доста хора, всички до един маняци, енергията беше много силна.Вярвам в тези неща.Не съм суеверен нито наивен, но вярвам в това, че позитивната енергия е от голямо значение за това, с което се занимаваш.След кратка загрявка на няколко лесни боулдъра в съседство, реших да направя опит по маршрута.Имах само три крешпада.Хватките са доста малки и много лесно може да се озовеш на земята по гръб, затова помолих Амер да ме пази...няколко минути по-късно бях 10м по-високо.Изкатерих го все едно катеря 7а.Уникално изживяване!Всичко стана толкова бързо, че дори нямахме време да го заснемем.
Историята този ден продължава в същия дух.Без да се впускам в подробности.. успях да премина "Шишарка" 7с+(боулдър, който Тонката от Варна ми показа на предишното ми посещение там), а малко по-късно успях да премина и "Лайняна".Този боулдър има едно изключително координационно движение, нещо като скок за много обла хватка, която е доста трудна за задържане, а след това още едно движение за друга обла хватка, което буквално се прави на ръце.Уникален боулдър и само с две преминавания,на Фазата е първото, а второто е на Кирцата.
След тази добра серия беше ред на седналия старт на "Дънера".Знаех, че съм във форма и имах нужното самочувствие да го направя.Няколко месеца по-рано Крис Шарма му беше направил много бързо преминаване(буквално за няколко часа),а след това и Емо Колевски.
Видеото, което пускам е компилация от преминаванията на "Шишарка", "Лайняна" и "Дънера".Качеството, не е най-доброто, монтажът също не е много про, но пък всичко е направено с много любов и много положителна енергия:)

ВИДЕОТО

Няма коментари:

Публикуване на коментар